Сәуір 2015

Көрсетілетін мемлекеттік қызметтердің сапасына ішкі бақылау нәтижелері бойынша Мақтарал ауданы әкімдігінің есебі PDF Печать Email

Әкімшілік деректерді жинауға арналған нысан

 

Көрсетілетін мемлекеттік қызметтердің
сапасына ішкі бақылау нәтижелері бойынша
Мақтарал ауданы әкімдігінің есебі

 

Есептік кезең 2014 жыл

Индекс: 1-мқ

Кезеңділігі: жылдық

Ұсынатын тұлғалар тобы: жергілікті атқарушы органдар

Қайда ұсынылады: Оңтүстік Қазақстан облысы әкімінің аппаратына

Тапсыру мерзімдері: тоқсан сайын есептік кезеңнен кейінгі айдың 5-ші күнінен кешіктірмей

 

 

 


 

 

т. №

 

Атқарылып жатырған шаралар

1-тоқсан

2-тоқсан

3-тоқсан

4-тоқсан

барлығы

Қаңтар

Ақпан

Наурыз

Сәуір

Мамыр

Маусым

Шілде

Тамыз

Қыркүйек

Қазан

Қараша

Желтоқсан

1.

Көрсетілген мемлекеттік қызметтердің саны – барлығы:

19011

19555

18920

19284

17727

20167

17725

18756

23487

18321

18825

18766

230544

1.1.

Мемлекеттік органда (ведомстволық бағыныстағы мекемеде) көрсетілген мемлекеттік қызметтердің саны:

16635

17353

16568

16809

15225

17613

15655

16405

21115

16225

16891

16866

203360

1.1.1.

«ЭҮП» арқылы көрсетілуге жататын мемлекеттік қызметтердің мемлекеттік органда (ведомстволық бағыныстағы мекемеде) көрсетілген саны:

148

136

108

122

130

175

124

133

175

96

105

84

1536

1.1.2.

«ХҚКО» арқылы баламалы түрде көрсетілуге жататын мемлекеттік қызметтердің мемлекеттік органда (ведомстволық бағыныстағы мекемеде) көрсетілген саны:

1502

1675

1723

1463

1377

1200

1338

1496

1345

1214

1175

1260

16768

1.2.

ХҚКО-да көрсетілген мемлекеттік қызметтердің саны:

1801

1725

1924

1786

1875

1888

1462

1925

1802

1674

1524

1422

20808

1.3.

Электрондық түрде көрсетілген мемлекеттік қызметтердің саны:

575

477

428

689

627

666

608

426

570

422

410

478

6376

1.3.1.

Электрондық түрде «ЭҮП» арқылы көрсетілген мемлекеттік қызметтердің саны:

575

477

428

689

627

666

608

426

570

422

410

478

6376

1.3.2.

Электрондық түрде
«Е-Лицензиялау» МДҚ арқылы көрсетілген мемлекеттік қызметтердің саны

2.

Бекітілген мемлекеттік көрсетілетін қызметтер регламенттерінің саны

Облыс әкімдігінің қаулысымен бекітілген

3.

Мерзімдері бұзылып көрсетілген мемлекеттік қызметтердің саны - барлығы:

 

 

 

2

3.1.

Мемлекеттік органмен (ведомстволық бағыныстағы мекемемен) мерзімдері бұзылып көрсетілген мемлекеттік қызметтердің саны, оның ішінде қызметтердің түрлері бойынша:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

Мемлекеттік қызметтің атауы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

Мемлекеттік қызметтің атауы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

Мемлекеттік қызметтің атауы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.2.

ХҚКО арқылы мерзімдері бұзылып көрсетілген мемлекеттік қызметтердің саны, оның ішінде қызметтердің түрлері бойынша:

 

2

2

Мемлекеттік тұрғын үй қорынан тұрғын үйге немесе жеке тұрғын үй қорынан жергілікті атқарушы орган жалдаған тұрғын үйге мұқтаж азаматтарды есепке алу және кезекке қою, сондай-ақ жергілікті атқарушы органдардың тұрғын үй беру туралы шешім қабылдауы

2

2

3.3.

Электрондық түрде мерзімдері бұзылып көрсетілген мемлекеттік қызметтердің саны, оның ішінде қызметтердің түрлері бойынша:

 

4.

Мемлекеттік көрсетілген қызметтерге келіп түскен шағымдардың саны - барлығы:

4.1

Мемлекеттік органмен (ведомстволық бағыныстағы мекемемен) көрсетілген қызметтерге келіп түскен шағымдардың саны

4.2

ХҚКО арқылы көрсетілген қызметтерге келіп түскен шағымдардың саны

4.3

Электрондық түрде көрсетілген қызметтерге келіп түскен шағымдардың саны

5.

Мемлекеттік көрсетілген қызметтерге келіп түскен шағымдардың қаралу мерзімдерінің бұзылу саны - барлығы:

5.1

Мемлекеттік органмен (ведомстволық бағыныстағы мекемемен) көрсетілген қызметтерге келіп түскен шағымдардың қаралу мерзімдерінің бұзылу саны

5.2

ХҚКО арқылы көрсетілген қызметтерге келіп түскен шағымдардың қарлау мерзімдерінің бұзылу саны

5.3

Электрондық түрде көрсетілген қызметтерге келіп түскен шағымдардың қаралу мерзімдерінің бұзылу саны

6.

Мемлекеттік көрсетілетін қызметтердің сапасына келіп түскен шағымдардың көздері:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

жеке тұлғалардан

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

мемлекеттік органдардан

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

заңды тұлғалардан;

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

бағалауға және мемлекеттік көрсетілетін қызметтердің сапасын бақылауға уәкілетті органның тапсырмалары

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

облыс әкімінен

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

бұқаралық ақпарат құралдарынан

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

басқа да көздер

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7.

Қаралған шағымдардың саны:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8.

Шағымдар бойынша жүргізілген тексерулердің саны - барлығы:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8.1.

Оның ішінде мүдделі мемлекеттік органдардың қатысуымен

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9.

Мемлекеттік көрсетілетін қызметтердің стандарттары мен регламенттерінің талаптарын бұзғаны үшін тәртіптік жауапкершілікке тартылған адамдардың саны - барлығы:

9.1.

Оның ішінде мемлекеттік органдардың қызметкерлері

9.2.

Оның ішінде ведомстволық бағыныстағы мекемелердің қызметкерлері

10.

Тиісті қолданылған тәртіптік жазалардың саны - барлығы:   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10.1.

Ескерту

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10.2.

Сөгіс

10.3.

қатаң сөгіс

10.4.

қызметке сәйкес еместiгi туралы ескерту

10.5.

қызметiн төмендету

10.6.

атқаратын қызметiнен босату

11.

Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер сапасын бақылау бойынша құрылымдық бөлімшесімен енгізілген ұсыныстардың саны:

12.

Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер сапасын бақылау бойынша құрылымдық бөлімшесінің ұсыныстарын қарау нәтижесі бойынша мемлекеттік органмен (ведомстволық бағыныстағы мекемемен) қабылданған шаралар:

13.

Көрсетілетін қызметті алушылардың мемлекеттік қызметтер көрсету тәртібі туралы хабардарлығын жоғарылату бойынша өткізілген семинар-кеңестердің, «дөңгелек үстелдердің», брифингтердің, конференциялардың және тағы басқа шаралардың саны:

1

1

1

3

Ескерту: 2014 жылы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер бойынша мерзімді баспа басылымдарынан                       10-мақала жарияланды.

Мақтарал ауданы әкімінің аппараты

Мақтарал ауданы Әуезов көшесі 20 үй

Қала әкімінің аппарат басшысы  

Маханбетов Асан Жақсылықұлы

Мақтарал ауданы әкімі аппаратының
бас инспекторы

 

Темиров Малик

2015 жылғы 5 қаңтар

 


 


Көрсетілетін мемлекеттік қызметтердің сапасына ішкі бақылау нәтижелері бойынша Мақтарал ауданы әкімдігінің есебі PDF Печать Email

Әкімшілік деректерді жинауға арналған нысан

 

Көрсетілетін мемлекеттік қызметтердің
сапасына ішкі бақылау нәтижелері бойынша
Мақтарал ауданы әкімдігінің есебі

 

Есептік кезең 2014 жыл

Индекс: 1-мқ

Кезеңділігі: жылдық

Ұсынатын тұлғалар тобы: жергілікті атқарушы органдар

Қайда ұсынылады: Оңтүстік Қазақстан облысы әкімінің аппаратына

Тапсыру мерзімдері: тоқсан сайын есептік кезеңнен кейінгі айдың 5-ші күнінен кешіктірмей

 

 

 


 

 

т. №

 

Атқарылып жатырған шаралар

1-тоқсан

2-тоқсан

3-тоқсан

4-тоқсан

барлығы

Қаңтар

Ақпан

Наурыз

Сәуір

Мамыр

Маусым

Шілде

Тамыз

Қыркүйек

Қазан

Қараша

Желтоқсан

1.

Көрсетілген мемлекеттік қызметтердің саны – барлығы:

19011

19555

18920

19284

17727

20167

17725

18756

23487

18321

18825

18766

230544

1.1.

Мемлекеттік органда (ведомстволық бағыныстағы мекемеде) көрсетілген мемлекеттік қызметтердің саны:

16635

17353

16568

16809

15225

17613

15655

16405

21115

16225

16891

16866

203360

1.1.1.

«ЭҮП» арқылы көрсетілуге жататын мемлекеттік қызметтердің мемлекеттік органда (ведомстволық бағыныстағы мекемеде) көрсетілген саны:

148

136

108

122

130

175

124

133

175

96

105

84

1536

1.1.2.

«ХҚКО» арқылы баламалы түрде көрсетілуге жататын мемлекеттік қызметтердің мемлекеттік органда (ведомстволық бағыныстағы мекемеде) көрсетілген саны:

1502

1675

1723

1463

1377

1200

1338

1496

1345

1214

1175

1260

16768

1.2.

ХҚКО-да көрсетілген мемлекеттік қызметтердің саны:

1801

1725

1924

1786

1875

1888

1462

1925

1802

1674

1524

1422

20808

1.3.

Электрондық түрде көрсетілген мемлекеттік қызметтердің саны:

575

477

428

689

627

666

608

426

570

422

410

478

6376

1.3.1.

Электрондық түрде «ЭҮП» арқылы көрсетілген мемлекеттік қызметтердің саны:

575

477

428

689

627

666

608

426

570

422

410

478

6376

1.3.2.

Электрондық түрде
«Е-Лицензиялау» МДҚ арқылы көрсетілген мемлекеттік қызметтердің саны

2.

Бекітілген мемлекеттік көрсетілетін қызметтер регламенттерінің саны

Облыс әкімдігінің қаулысымен бекітілген

3.

Мерзімдері бұзылып көрсетілген мемлекеттік қызметтердің саны - барлығы:

 

 

 

2

3.1.

Мемлекеттік органмен (ведомстволық бағыныстағы мекемемен) мерзімдері бұзылып көрсетілген мемлекеттік қызметтердің саны, оның ішінде қызметтердің түрлері бойынша:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

Мемлекеттік қызметтің атауы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

Мемлекеттік қызметтің атауы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

Мемлекеттік қызметтің атауы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.2.

ХҚКО арқылы мерзімдері бұзылып көрсетілген мемлекеттік қызметтердің саны, оның ішінде қызметтердің түрлері бойынша:

 

2

2

Мемлекеттік тұрғын үй қорынан тұрғын үйге немесе жеке тұрғын үй қорынан жергілікті атқарушы орган жалдаған тұрғын үйге мұқтаж азаматтарды есепке алу және кезекке қою, сондай-ақ жергілікті атқарушы органдардың тұрғын үй беру туралы шешім қабылдауы

2

2

3.3.

Электрондық түрде мерзімдері бұзылып көрсетілген мемлекеттік қызметтердің саны, оның ішінде қызметтердің түрлері бойынша:

 

4.

Мемлекеттік көрсетілген қызметтерге келіп түскен шағымдардың саны - барлығы:

4.1

Мемлекеттік органмен (ведомстволық бағыныстағы мекемемен) көрсетілген қызметтерге келіп түскен шағымдардың саны

4.2

ХҚКО арқылы көрсетілген қызметтерге келіп түскен шағымдардың саны

4.3

Электрондық түрде көрсетілген қызметтерге келіп түскен шағымдардың саны

5.

Мемлекеттік көрсетілген қызметтерге келіп түскен шағымдардың қаралу мерзімдерінің бұзылу саны - барлығы:

5.1

Мемлекеттік органмен (ведомстволық бағыныстағы мекемемен) көрсетілген қызметтерге келіп түскен шағымдардың қаралу мерзімдерінің бұзылу саны

5.2

ХҚКО арқылы көрсетілген қызметтерге келіп түскен шағымдардың қарлау мерзімдерінің бұзылу саны

5.3

Электрондық түрде көрсетілген қызметтерге келіп түскен шағымдардың қаралу мерзімдерінің бұзылу саны

6.

Мемлекеттік көрсетілетін қызметтердің сапасына келіп түскен шағымдардың көздері:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

жеке тұлғалардан

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

мемлекеттік органдардан

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

заңды тұлғалардан;

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

бағалауға және мемлекеттік көрсетілетін қызметтердің сапасын бақылауға уәкілетті органның тапсырмалары

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

облыс әкімінен

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

бұқаралық ақпарат құралдарынан

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

басқа да көздер

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7.

Қаралған шағымдардың саны:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8.

Шағымдар бойынша жүргізілген тексерулердің саны - барлығы:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8.1.

Оның ішінде мүдделі мемлекеттік органдардың қатысуымен

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9.

Мемлекеттік көрсетілетін қызметтердің стандарттары мен регламенттерінің талаптарын бұзғаны үшін тәртіптік жауапкершілікке тартылған адамдардың саны - барлығы:

9.1.

Оның ішінде мемлекеттік органдардың қызметкерлері

9.2.

Оның ішінде ведомстволық бағыныстағы мекемелердің қызметкерлері

10.

Тиісті қолданылған тәртіптік жазалардың саны - барлығы:   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10.1.

Ескерту

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10.2.

Сөгіс

10.3.

қатаң сөгіс

10.4.

қызметке сәйкес еместiгi туралы ескерту

10.5.

қызметiн төмендету

10.6.

атқаратын қызметiнен босату

11.

Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер сапасын бақылау бойынша құрылымдық бөлімшесімен енгізілген ұсыныстардың саны:

12.

Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер сапасын бақылау бойынша құрылымдық бөлімшесінің ұсыныстарын қарау нәтижесі бойынша мемлекеттік органмен (ведомстволық бағыныстағы мекемемен) қабылданған шаралар:

13.

Көрсетілетін қызметті алушылардың мемлекеттік қызметтер көрсету тәртібі туралы хабардарлығын жоғарылату бойынша өткізілген семинар-кеңестердің, «дөңгелек үстелдердің», брифингтердің, конференциялардың және тағы басқа шаралардың саны:

1

1

1

3

Ескерту: 2014 жылы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер бойынша мерзімді баспа басылымдарынан                       10-мақала жарияланды.

Мақтарал ауданы әкімінің аппараты

Мақтарал ауданы Әуезов көшесі 20 үй

Қала әкімінің аппарат басшысы  

Маханбетов Асан Жақсылықұлы

Мақтарал ауданы әкімі аппаратының
бас инспекторы

 

Темиров Малик

2015 жылғы 5 қаңтар

 


 


Құрметті аудан тұрғындары! PDF Печать Email

Ынтымақ  ауылдық округі, Өркенді елді  мекеніндегі  Ұлы Отан соғысы ардагерлеріне арналған монумент саябаққа ауыл тұрғындарының өтініш-тілегіне байланысты Ұлы Отан соғысында батальон командирі болған, партия, Кеңес қызметінде басшылық жұмыстарды атқарған, соғыс кезінде ерлік көрсеткені үшін Александр Невский, екі рет Қызыл Жұлдыз ордендерімен марапатталған,  Кеңес Одағының  ауыл шаруашылығы саласындағы  шаруашылықтарда жоғары табыстарға жеткен,  адал да табанды  еңбегі үшін  Ленин орденімен, 2 рет Еңбек Қызыл Ту ордендерімен және көптеген медальдармен  марапатталған  Қаныбек Патсаевтың есімін беріп, «Қаныбек Патсаев атындағы монумент, саябақ» деп өзгертуге байланысты 2015 жылы 30 мамыр күні сағат 11.00-де Өркенді ауылындағы «Асықата» жалпы орта мектебінің акт залында  ауыл тұрғындарының  жиналысы өтеді. Ұсыныстарыңыз болса жиналысқа қатысып, өз пікірлеріңізбен бөлісуге шақырамыз.

Ынтымақ ауылдық округі әкімі аппараты

 


Мақтарал ауданы әкімдігі бойынша 2015 жылдың 25 сәуіріне бос мемлекеттік әкімшілік лауазымдар туралы МӘЛІМЕТ PDF Печать Email


р/с

Бос лауазым атауы

Санаты

Біліктілік талапқа сәйкес қажетті мамандық

Ескертпе

1

Аудан әкімінің орынбасары

E-1

Ауылшаруашылық, ветеринария, құқық (заңтану), жерге орналастыру, кадастр

 

2

Аудан әкімі аппараты ұйымдастыру-инспекторлық  бөлімінің бас маманы

E-4

Білім, гуманитарлық, құқық (заңтану), әлеуметтану, саясаттану, журналистика, экономика, есеп және аудит, қаржы, менеджер,  информатика, техникалық ғылымдар және технологиялар, ауылшаруашылық, құрылыс, сәулет, ветеринария, мемлекеттік және жергілікті басқару

 

3

Жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімінің  әлеуметтік көмек көрсету   секторының  бас маманы

E-R-4

Заңгерлік, экономика-қаржылық, педагогикалық, құқықтану және әлеуметтік  қамсыздандыруды ұйымдастыру, әлеуметтік жұмыс,  техникалық, мемлекеттік басқару

 

4

Ішкі саясат бөлімінің бас маманы

E-R-4

Білім, педагогикалық, журналист, заңтану, экономика, мәдениет, мемлекеттік және жергілікті басқару

 

5

Ішкі саясат бөлімінің бас маманы

E-R-4

Білім, педагогикалық, журналист, заңтану, экономика, мәдениет, мемлекеттік және жергілікті басқару

 

6

Құрылыс бөлімінің бас маманы

E-R-4

Құрылыс, сәулет

 

7

Ветеринария бөлімінің бас маманы

E-R-4

Ветеринария

 

8

Жолаушылар көлігі және автомобиль жолдары  бөлімінің бас маманы

E-R-4

Құрылысшы, жолаушылар көлігін пайдалану жөніндегі инженер-механик, техник-механик, экономика

 

9

Ауыл шаруашылығы және жер қатынастары бөлімінің ауыл шаруашылығы секторының бас маманы

E-R-4

Ауыл шаруашылығы, экономика

 

10

Ауыл шаруашылығы және жер қатынастары бөлімінің жер қатынастары секторының жетекші маманы

E-R-5

Ауыл шаруашылығы, инженер-жерге орналастырушы, техникалық инженер, экономикалық және экологиялық

 

11

Ветеринария бөлімінің жетекші  маман-есепшісі

E-R-5

Экономика, есеп және аудит, қаржы

 

12

Абай ауылдық округі әкімі аппаратының бас маман-жер инспекторы

Е-G-3

Ауылшаруашылық, құқық (заңтану), жерге орналастыру, кадастр. 

 

13

Мақталы ауылдық округі әкімі аппаратының бас маман-жер инспекторы

Е-G-3

Ауылшаруашылық, құқық (заңтану), жерге орналастыру, кадастр. 

 

14

Қазыбек би ауылдық округі әкімі аппаратының бас маман –әскери есеп бойынша

Е-G-3

Білім, құқық(заңтану), экономика, есеп және аудит, қаржы, менеджер, техникалық, құрылыс, сәулет, ауылшаруашылық, ветеринария, мәдениет, әлеуметтік, мемлекеттік және жергілікті басқару

 

15

Абай ауылдық округі әкімі аппаратының бас маман -ветеринары

Е-G-3

Ветеринария

 

16

Қарақай ауылдық округі әкімі аппаратының бас маман -ветеринары

Е-G-3

Ветеринария

 

17

Мырзакент кенті әкімі аппаратының бас маман-ветеринары

Е-G-3

Ветеринария

 

18

Қазыбек би ауылдық округі әкімі аппаратының бас маман -ветеринары

Е-G-3

Ветеринария

 

19

Мақтарал ауылдық округі әкімі аппаратының бас маман -ветеринары

Е-G-3

Ветеринария

 

20

Ш.Ділдабеков ауылдық округі әкімі аппаратының бас маман -ветеринары

Е-G-3

Ветеринария

 

21

Иіржар ауылдық округі әкімі аппаратының бас маман -ветеринары

Е-G-3

Ветеринария

 

22

Еңбекші ауылдық округі әкімі аппаратының жетекші маман-салық агенті

Е-G-4

Экономика, есеп және аудит, қаржы

 

 

Барлығы

22 бірлік

 

 

 


Мақтарал ауданының ауыл шаруашылығы тауарын өндірушілердің назарына! PDF Печать Email

Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрлігінің 2015 жылғы 27 ақпандағы №4-3/177 бұйрығымен бекітілген «Басым дақылдар өндiрудi субсидиялау арқылы өсiмдiк шаруашылығы өнiмiнiң шығымдылығы мен сапасын арттыруды, жанар-жағармай материалдарының және көктемгi-дала мен егiн жинау жұмыстарын жүргiзу үшін қажеттi басқа да тауарлық-материалдық құндылықтардың құнын, қорғалған топырақтағы ауыл шаруашылығы дақылдарын өсіруге жұмсалған шығындарды субсидиялау қағидаларына» сәйкес, оңтайлы себу мерзімдерінде егілген (Ауыл шаруашылығы және жер қатынастары бөлімі басшысының 15.04.2015 жылғы №43 бұйрығымен бектілген басым дақылдарды оңтайлы себу мерзімі қоса жарияланады) ауыл шаруашылығы дақылдарын өндіруді субсидиялау мақсатында, АШТӨ-нен өтінімдер мен тиісті құжаттарды қабылдау жергілікті жерлерде басталғандығын және ағымдағы жылдың 20 маусымына дейін жүргізілетіндігін хабарлаймыз.
(Ескертпе: 2 мерзімде егілген маш, картоп және көкөніс дақылдарының оңтайлы себу мерзімі аяқталғанан кейінгі 15 жұмыс күн мерзіміне дейін АШТӨ-нен өтінімдер мен тиісті құжаттар қабылданады.)

         Ескертпе: Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрлігінің 2015 жылғы 27 ақпандағы №4-3/177 бұйрығымен бекітілген қағида қоса жарияланады.   

 

Аудандық ауыл шаруашылығы және жер қатынастары бөлімі.

 

  Подробнее...


Мобильное правительство - это дополнительный канал предоставления услуг населению PDF Печать Email

Мобильное правительство - это дополнительный канал предоставления услуг населению. Теперь получить услуги будет возможно через смартфоны, планшеты, а также традиционные телефоны. Мобильное правительство - это удобный путь для взаимодействия с большинством населения, независимо от возраста, социального статуса, образованности и места проживания, так как оно доступно повсеместно.
Для того чтобы воспользоваться услугами и сервисами Мобильного правительства, вам необходимо зарегистрироваться в Мобильной базе граждан. Регистрация доступна через:

Скопировав электронную цифровую подпись на свой телефон, вы сможете получать такие государственные услуги, как

  1. Выдача справки о зарегистрированном юридическом лице, филиале или представительстве
  2. Выдача информации о наличии либо отсутствии сведений по учетам комитета по правовой статистике и специальным учетам Генеральной Прокуратуры Республики Казахстан о совершении лицом преступления
  3. Представление информации о принадлежности земельного участка
  4. Выдача справки по залогу движимого имущества, не подлежащего обязательной государственной регистрации
  5. Выдача справки о заключении брака
  6. Выдача справки о рождении
  7. Получение кадастровой информации на земельный участок
  8. Выдача справки об отсутствии (наличии) недвижимого имущества
  9. Выдача адресной справки
  10. Получение справок о зарегистрированных и прекращенных правах на недвижимое имущество
  11. Выдача справки о зарегистрированных правах (обременениях) на недвижимое имущество и его технических характеристиках
  12. Получение справки о наличии филиалов и представительств юридического лица
  13. Выдача справки «об участии юридического лица в других юридических лицах»
  14. Выдача справки об участии физического лица в других юридических лицах, филиалах и представительствах
  15. Получение справки «о всех регистрационных действиях юридического лица, филиала или представительства»
  16. Государственная регистрация прав (обременений) на недвижимое имущество

 

 


Қазақстан Республикасы Мобильдік үкіметінің өз ұялы телефоныңыз арқылы қол жетімді қызметтері PDF Печать Email

Мобильдік үкімет  - халыққа қызметтерді ұсынудың қосымша каналы. Қызметті енді смартфондар, планшеттер, сондай-ақ дәстүрлі телефондар арқылы алу мүмкіндігі бар.  Мобильдік үкімет - жасына, әлеуметтік мәртебесіне, біліміне және тұрғылықты жеріне қарамастан халықтың үлкен санымен өзара байланысқа арналған қолайлы жол, себебі ол жаппай қол жетімді.
Мобильдік үкіметтің қызметтерін және сервистерін пайдалану үшін, сізге азаматтардың Мобильдік базасында тіркелу қажет сондай-ақ
Электрондық цифрлық қолтаңбаны өз телефоныңызға көшіріп, сіз келесі мемлекеттік қызметтерді ала аласыз 

  1. Тіркелген заңды тұлға, филиал немесе өкілдік туралы анықтамалар беру
  2. Қазақстан Республикасы Бас Прокуратурасының Құқықтық статистика және арнайы есептер жөніндегі комитетінің есебі бойынша тұлғаның қылмыс жасағандығы туралы мәліметтердің бар немесе жоқ болуы туралы ақпарат беру
  3. Жер учаскесінің тиістілігі туралы ақпаратты ұсыну
  4. Міндетті мемлекеттік тіркеуге жатпайтын жылжымалы мүлік кепілі бойынша анықтама беру
  5. Некені тікреу туралы анықтама беру  
  6. Туу туралы анықтама беру
  7. Жер учаскесіне кадастрлік ақпарат алу
  8. Жылжымайтын мүліктің болмауы (болуы) туралы анықтама беру
  9. Мекенжай анықтамасын беру
  10. Жылжымайтын мүлікке тіркелген және тоқтатылған құқықтар туралы анықтама алу
  11. Жылжымайтын мүлікке және оның техникалық сипаттамаларына тіркелген құқықтар (ауыртпалықтар) туралы анықтамалар беру
  12. Заңды тұлғаның филиалдары және өкілдіктері туралы анықтамалар алу
  13. «Заңды тұлғаның басқа заңды тұлғаларға қатысуы туралы» анықтама беру
  14. Жеке тұлғаның басқа заңды тұлғалар, филиалдар және өкілдіктерге қатысуы туралы анықтама беру
  15.  «Заңды тұлғаның, филиалы немесе өкілдіктерінің барлық тіркелген әрекеттері туралы» анықтама алу
  16. Жылжымайтын мүлікке құқықтарды (ауыртпалықтарды) мемлекеттік тіркеу
 


Стандарт государственной услуги «Регистрация и постановка на учет безработных граждан» PDF Печать Email

Утвержден          
постановлением Правительства
Республики Казахстан    
от 11 марта 2014 года № 217

 

Стандарт государственной услуги
«Регистрация и постановка на учет безработных граждан»
1. Общие положения
      1. Государственная услуга «Регистрация и постановка на учет безработных граждан» (далее – государственная услуга).
      2. Стандарт государственной услуги разработан Министерством труда и социальной защиты населения Республики Казахстан (далее – Министерство).
      3. Государственная услуга оказывается управлениями занятости и социальных программ городов Астаны и Алматы, отделами занятости и социальных программ районов и городов областного значения (далее – услугодатель).
      Прием заявлений и выдача результатов оказания государственной услуги осуществляются через:
      1) услугодателя;
      2) Республиканское государственное предприятие на праве хозяйственного ведения «Центр обслуживания населения» Комитета по контролю автоматизации государственных услуг и координации деятельности центров обслуживания населения Министерства транспорта и коммуникаций Республики Казахстан (далее – ЦОН);
      3) веб-портал «электронного правительства»: www.egov.kz (далее – портал).
1. Порядок оказания государственной услуги
      4. Срок оказания государственной услуги:
      1) с момента сдачи пакета документов услугодателю либо в ЦОН, а также при обращении на портал – 5 (пять) рабочих дней; 
      2) максимально допустимое время ожидания для сдачи пакета документов до получения государственной услуги, оказываемой на месте в день обращения услугополучателя, зависит от количества человек в очереди из расчета не более 10 минут при обращении к услугодателю, при обращении в ЦОН и на портал – не более 15 минут на обслуживание одного услугополучателя;
      3) максимально допустимое время обслуживания услугополучателя – не более 10 минут, при обращении в ЦОН и на портал – не более 15 минут.
      5. Форма оказания государственной услуги: электронная (частично автоматизированная) и (или) бумажная.
      6. Результат оказания государственной услуги – уведомление о регистрации и постановке на учет в качестве безработного в бумажном или электронном виде.
      7. Государственная услуга оказывается бесплатно. 
      8. График работы:
      1) услугодателя – размещен на интернет-ресурсе www.enbek.gov.kz, раздел «Государственные услуги».
      Прием осуществляется в порядке очереди, без предварительной записи и ускоренного обслуживания;
      2) ЦОНа – с понедельника по субботу включительно, в соответствии графиком работы с 9.00 часов до 20.00 часов без перерыва на обед, кроме выходных и праздничных дней, согласно трудовому законодательству Республики Казахстан. 
      Прием осуществляется в порядке «электронной очереди», без предварительной записи и ускоренного обслуживания. При желании услугополучателя возможно «бронирование» электронной очереди посредством портала;
      3) портала – круглосуточно (за исключением технических перерывов в связи с проведением ремонтных работ).
      9. Перечень документов необходимых для оказания государственной услуги при обращении услугополучателя:
      1) к услугодателю либо в ЦОН: документ, удостоверяющий личность услугополучателя (удостоверение личности или паспорт гражданина Республики Казахстан, вид на жительство иностранца в Республике Казахстан, удостоверение лица без гражданства), а также для оралманов – удостоверение оралмана (для идентификации).
      Документ представляется в подлиннике для сверки, после чего подлинник документа возвращается услугополучателю. 
      Сведения документа, удостоверяющего личность, содержащиеся в государственных информационных системах, услугодатель, или ЦОН, получает из соответствующих государственных информационных систем посредством портала в форме электронного документа, удостоверенного электронно-цифровой подписью (далее – ЭЦП) уполномоченных должностных лиц.
      Услугодатель, ЦОН получает письменное согласие услугополучателя на использование сведений, составляющих охраняемую законом тайну, содержащихся в информационных системах, при оказании государственных услуг, если иное не предусмотрено законами Республики Казахстан.
      Истребование от услугополучателей документов, которые могут быть получены из информационных систем, не допускается;
      2) на портал: заявление в форме электронного документа, удостоверенного ЭЦП услугополучателя.
      На портале прием электронного запроса осуществляется в «личном кабинете» услугополучателя. 
      Сведения документов, указанных в электронном заявлении услугодатель получает из соответствующих государственных информационных систем посредством портала в форме электронных документов, удостоверенных ЭЦП уполномоченных лиц.
      При подаче услугополучателем всех необходимых документов:
      1) к услугодателю – персональные данные услугополучателя заносятся в автоматизированную информационную систему в форме электронного документа удостоверенного ЭЦП ответственного лица;
      2) в ЦОН – выдается расписка с указанием даты регистрации и даты получения государственной услуги, фамилии и инициалов лица, принявшего документы;
      3) через портал – в «личном кабинете» услугополучателя отображается статус о принятии запроса для оказания государственной услуги с указанием даты получения результата государственной услуги.
      10. В случае предоставления услугополучателем неполного пакета документов согласно перечню, предусмотренному пунктом 9 настоящего стандарта государственной услуги, работником ЦОНа выдается расписка об отказе в приеме документов.
3. Порядок обжалования решений, действий
(бездействия) улугодателя и (или) его должностных лиц,
центров обслуживания населения и (или) их работников
по вопросам оказания государственных услуг
      11. Обжалование решений, действий (бездействия) услугодателя и (или) его должностных лиц, ЦОНа и (или) его работников по вопросам оказания государственных услуг: жалоба подается на имя руководителя услугодателя, либо акимов городов Астаны и Алматы, районов и городов областного значения (далее – аким) по адресам, указанным в пункте 14 настоящего стандарта государственной услуги. 
      Жалоба подается в письменной форме по почте либо нарочно через канцелярию услугодателя, или акимата городов Астаны и Алматы, районов и городов областного значения (далее – акимат), в рабочие дни.
      Подтверждением принятия жалобы является ее регистрация (штамп, входящий номер и дата) в канцелярии услугодателя, или акимата, с указанием фамилии и инициалов лица, принявшего жалобу, срока и места получения ответа на поданную жалобу. После регистрации жалоба направляется руководителю услугодателя, или акиму, для определения ответственного исполнителя и принятия соответствующих мер. 
      Жалоба услугополучателя, поступившая в адрес услугодателя, акима, подлежит рассмотрению в течение 5 (пять) рабочих дней со дня ее регистрации. 
      Жалоба на действия (бездействия) работника ЦОНа направляется к руководителю ЦОНа по адресам и телефонам, указанным в пункте 14 настоящего стандарта государственной услуги.
      Подтверждение принятия жалобы в канцелярии ЦОНа, поступившей как нарочно, так и почтой, является ее регистрация (штамп, входящий номер и дата регистрации проставляются на втором экземпляре жалобы или сопроводительном письме к жалобе). После регистрации жалоба направляется руководителю ЦОНа для определения ответственного исполнителя и принятия соответствующих мер. 
      При обращении через портал информацию о порядке обжалования можно получить по телефону единого контакт-центра: 1414.
      В случае несогласия с результатами оказанной государственной услуги услугополучатель может обратиться с жалобой в уполномоченный орган по оценке и контролю за качеством оказания государственных услуг.
      Жалоба услугополучателя, поступившая в адрес уполномоченного органа по оценке и контролю за качеством оказания государственных услуг, подлежит рассмотрению в течение 15 (пятнадцать) рабочих дней со дня ее регистрации.
      12. В случаях несогласия с результатами оказанной государственной услуги, услугополучатель имеет право обратиться в суд в порядке установленном законодательством Республики Казахстан.
4. Иные требования с учетом особенностей
оказания государственной услуги, в том числе
оказываемой в электронной форме и через
центры обслуживания населения
      13. Услугополучателям, у которых по состоянию здоровья отсутствует возможность личной явки в ЦОН, прием документов, необходимых для оказания государственной услуги, производится работником ЦОНа с выездом по месту жительства услугополучателя.
      14. Адреса мест оказания государственной услуги размещены на интернет-ресурсах:
      1) Министерства – www.enbek.gov.kz, раздел «Государственные услуги»;
      2) ЦОНа – www.con.gov.kz.
      15. Услугополучатель имеет возможность получения государственной услуги в электронной форме через портал при условии наличия ЭЦП.
      16. Услугополучатель имеет возможность получения информации о статусе оказания государственной услуги посредством справочных служб услугодателя, а также единого контакт-центра по вопросам оказания государственных услуг.
      17. Контактные телефоны справочных служб по вопросам оказания государственной услуги: 8 (7172) 24 07 49, 24 12 91. Единый контакт-центр по вопросам оказания государственных услуг: 1414.

 


«Жұмыссыз азаматтарды тіркеу және есепке қою» мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты PDF Печать Email

Қазақстан Республикасы  
Үкіметінің        
2014 жылғы 11 наурыздағы 
№ 217 қаулысымен    
бекітілген

«Жұмыссыз азаматтарды тіркеу және есепке қою»
мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты

1. Жалпы ережелер

      1. «Жұмыссыз азаматтарды тіркеу және есепке қою» мемлекеттік көрсетілетін қызметі (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет).
      2. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартын Қазақстан Республикасы Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрлігі (бұдан әрі – Министрлік) әзірледі. 
      3. Мемлекеттік қызметті Астана және Алматы қалаларының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар басқармалары, аудандардың және облыстық маңызы бар қалалардың жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімдері (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) көрсетеді.
      Өтініштерді қабылдау және мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелерін беру: 
      1) көрсетілетін қызметті беруші;
      2) Қазақстан Республикасы Көлік және коммуникация министрлігі Мемлекеттік қызметтерді автоматтандыруды бақылау және халыққа қызмет көрсету орталықтарының қызметін үйлестіру комитетінің «Халыққа қызмет көрсету орталығы» шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорны (бұдан әрі – ХҚО);
      3) www.egov.kz «электрондық үкіметтің» веб-порталы (бұдан әрі – портал) арқылы жүзеге асырылады.

2. Мемлекеттік қызметті көрсету тәртібі

      4. Мемлекеттік қызметті көрсету мерзімі:
      1) көрсетілетін қызметті берушіге не ХҚО-ға құжаттардың топтамасын тапсырған сәттен бастап, сондай-ақ порталға жүгінген кезде – 5 (бес) жұмыс күні; 
      2) көрсетілетін қызметті алушы жүгінген күні сол жерде мемлекеттік көрсетілетін қызметті алғанға дейін құжаттардың топтамасын тапсыру үшін күтудің рұқсат етілген ең ұзақ уақыты 10 минуттан асырмай есептегенде, кезектегі адамдардың санына байланысты болады, ХҚО-ға және порталға жүгінген кезде – бір көрсетілетін қызметті алушыға 15 минуттан аспайды; 
      3) көрсетілетін қызметті алушыға қызмет көрсетудің рұқсат етілген ең ұзақ уақыты – 10 минуттан аспайды, ХҚО-ға және порталға жүгінген кезде – 15 минуттан аспайды.
      5. Мемлекеттік қызметті көрсету нысаны: электрондық (ішінара автоматтандырылған) және (немесе) қағаз түрінде.
      6. Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі – қағаз немесе электрондық түрде жұмыссыз ретінде тіркеу және есепке қою туралы хабарлама.
      7. Мемлекеттік қызмет тегін көрсетіледі.
      8. Жұмыс кестесі: 
      1) көрсетілетін қызметті беруші – www.enbek.gov.kz интернет-ресурсында, «Мемлекеттік көрсетілетін қызмет» бөлімінде орналастырылған; 
      Қабылдау алдын ала жазылусыз және жеделдетіп қызмет көрсетусіз кезек тәртібінде жүзеге асырылады;
      2) ХҚО – Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес демалыс және мереке күндерінен басқа, дүйсенбіден бастап сенбіні қоса алғанда, жұмыс кестесіне сәйкес түскі үзіліссіз сағат 9.00-ден 20.00-ге дейін.
      Қабылдау алдын ала жазылусыз және жеделдетіп қызмет көрсетусіз «электрондық кезек» тәртібінде жүзеге асырылады. Көрсетілетін қызметті алушының қалауы бойынша портал арқылы электрондық кезекті «броньдауға» болады;
      3) порталда – тәулік бойы (жөндеу жұмыстарын жүргізуге байланысты техникалық үзілістерді қоспағанда).
      9. Көрсетілетін қызметті алушы мемлекеттік қызмет көрсету үшін жүгінген кезде қажетті құжаттардың тізбесі:
      1) көрсетілетін қызметті берушіге не ХҚО-ға: көрсетілетін қызметті алушының жеке басын куәландыратын құжат (Қазақстан Республикасы азаматының жеке куәлігі немесе паспорты, шетелдіктің Қазақстан Республикасында тұруға ықтиярхаты, азаматтығы жоқ адамның куәлігі), сондай-ақ оралмандар үшін – оралман куәлігі (сәйкестендіру үшін).
      Салыстырып тексеру үшін құжаттың түпнұсқасы беріледі, содан кейін құжаттың түпнұсқасы көрсетілетін қызметті алушыға қайтарылады.
      Мемлекеттік ақпараттық жүйелерде қамтылған жеке басын куәландыратын құжат туралы мәліметтерді көрсетілетін қызметті беруші немесе ХҚО тиісті мемлекеттік ақпараттық жүйелерден портал арқылы уәкілетті лауазымды адамдардың электрондық цифрлық қолтаңбасымен (бұдан әрі – ЭЦҚ) куәландырылған электрондық құжаттар нысанында алады.
      Көрсетілетін қызметті беруші, ХҚО мемлекеттік қызмет көрсету кезінде, егер Қазақстан Республикасының заңдарында өзгеше көзделмесе, ақпараттық жүйелерде қамтылған, заңмен қорғалатын құпияны құрайтын мәліметтерді пайдалануға көрсетілетін қызметті алушының жазбаша келісімін алады.
      Көрсетілетін қызметті алушылардан ақпараттық жүйелерден алынуы мүмкін құжаттарды талап етуге жол берілмейді.
      2) порталда: көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ-сымен куәландырылған электрондық құжат нысанындағы өтініші.
      Порталда электрондық сұрау салуды қабылдау көрсетілетін қызметті алушының «жеке кабинетінде» жүзеге асырылады.
      Электрондық өтініште көрсетілген құжаттардың мәліметтерін көрсетілетін қызметті беруші тиісті мемлекеттік ақпараттық жүйелерден портал арқылы уәкілетті адамдардың ЭЦҚ-сымен куәландырылған электрондық құжаттар нысанында алады.
      Көрсетілетін қызметті алушы барлық қажетті құжаттарды тапсырған кезде:
      1) көрсетілетін қызметті берушіде – көрсетілетін қызметті алушының дербес деректері автоматтандырылған ақпараттық жүйеге жауапты адамның ЭЦҚ-сымен куәландырылған электрондық құжат нысанында енгізіледі;
      2) ХҚО-да – тіркеу күні мен мемлекеттік қызметті алу күні, құжаттарды қабылдаған адамның тегі мен аты-жөні көрсетілген қолхат беріледі;
      3) портал арқылы – көрсетілетін қызметті алушының «жеке кабинетінде» мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесін алатын күні көрсетіле отырып, мемлекеттік қызмет көрсету үшін сұрау салудың қабылданғаны туралы мәртебе көрінеді.
      10. Көрсетілетін қызметті алушы осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының 9-тармағында көзделген тізбеге сәйкес құжаттардың толық топтамасын ұсынбаған жағдайда, ХҚО қызметкері құжаттарды қабылдаудан бас тарту туралы қолхат береді.

3. Мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері бойынша
көрсетілетін қызметті берушінің және (немесе) оның лауазымды
адамдарының, халыққа қызмет көрсету орталықтарының және
(немесе) олардың қызметкерлерінің шешімдеріне, әрекеттеріне
(әрекетсіздігіне) шағымдану тәртібі

      11. Мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері бойынша көрсетілетін қызметті берушінің және (немесе) оның лауазымды адамдарының, ХҚО және (немесе) оның қызметкерлерінің шешімдеріне, әрекеттеріне (әрекетсіздігіне) шағымдану: шағым осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының 14-тармағында көрсетілген мекенжайлар бойынша көрсетілетін қызметті беруші басшысының не Астана және Алматы қалалары, аудандар және облыстық маңызы бар қалалар әкімдерінің (бұдан әрі – әкім) атына беріледі. 
      Шағым жазбаша нысанда почта арқылы не көрсетілетін қызметті берушінің немесе Астана және Алматы қалалары, аудандар мен облыстық маңызы бар қалалар әкімдіктерінің (бұдан әрі – әкімдік) кеңсесі арқылы жұмыс күндері қолма-қол қабылданады.
      Көрсетілетін қызметті берушінің немесе әкімдіктің кеңсесінде шағымды қабылдаған адамның тегі мен аты-жөнін, берілген шағымға жауап алу мерзімі мен орнын көрсете отырып шағымды тіркеу (мөртаңба, кіріс нөмірі және күні), оның қабылданғанын растау болып табылады. Шағым тіркелгеннен кейін жауапты орындаушыны айқындау және тиісті шаралар қабылдау үшін көрсетілетін қызметті берушінің басшысына немесе әкімге жіберіледі.
      Көрсетілетін қызметті берушінің, әкімнің мекенжайына келіп түскен көрсетілетін қызметті алушының шағымы тіркелген күнінен бастап 5 (бес) жұмыс күні ішінде қаралуға жатады.
      ХҚО қызметкерінің әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағым ХҚО басшысына осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының 14-тармағында көрсетілген мекенжайлар мен телефондар бойынша жолданады.
      ХҚО кеңсесіне қолма-қол да, пошта арқылы да келіп түскен шағымды тіркеу (мөртаңба, кіріс нөмірі және тіркеу күні шағымның екінші данасына немесе шағымға ілеспе хатқа қойылады), оның қабылданғанын растау болып табылады. Шағым тіркелгеннен кейін жауапты орындаушыны айқындау және тиісті шаралар қабылдау үшін ХҚО басшысына жіберіледі.
      Портал арқылы жүгінген кезде шағымдану тәртібі туралы ақпаратты Бірыңғай байланыс орталығының 1414 телефоны бойынша алуға болады.
      Көрсетілген мемлекеттік қызмет нәтижелерімен келіспеген жағдайда көрсетілетін қызметті алушы мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органға шағыммен жүгіне алады.
      Мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органның мекенжайына келіп түскен көрсетілетін қызметті алушының шағымы тіркелген күнінен бастап 15 (он бес) жұмыс күні ішінде қаралуға жатады.
      12. Көрсетілген мемлекеттік қызметтің нәтижелерімен келіспеген жағдайларда көрсетілетін қызметті алушының Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен сотқа жүгінуге құқығы бар.

4. Мемлекеттік көрсетілетін қызметті, оның ішінде электрондық
нысанда және халыққа қызмет көрсету орталықтары арқылы көрсету
ерекшеліктерін ескере отырып қойылатын өзге де талаптар

      13. Денсаулық жағдайына байланысты ХҚО-ға өзі баруға мүмкіндігі жоқ көрсетілетін қызметті алушылардың мемлекеттік қызмет көрсетуге қажетті құжаттарын қабылдауды ХҚО қызметкері көрсетілетін қызметті алушының тұрғылықты жеріне барып жүргізеді. 
      14. Мемлекеттік қызметті көрсету орындарының мекенжайлары:
      1) Министрліктің – www.enbek.gov.kz, «Мемлекеттік көрсетілетін қызмет» бөлімінде;
      2) ХҚО-ның – www.con.gov.kz интернет-ресурстарында орналастырылған.
      15. Көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ-сы болған жағдайда, Портал арқылы электрондық нысанда мемлекеттік көрсетілетін қызметті алуға мүмкіндігі бар. 
      16. Көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік қызметті көрсетудің мәртебесі туралы ақпаратты порталдың «жеке кабинеті», көрсетілетін қызметті берушінің анықтамалық қызметтері, сондай-ақ мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері жөніндегі бірыңғай байланыс орталығы арқылы қашықтықтан қол жеткізу режимінде алуға мүмкіндігі бар.
      17. Көрсетілетін қызметті берушінің анықтамалық қызметтерінің байланыс телефондары: 8 (7172) 24 07 49, 24 12 91. Мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері жөніндегі бірыңғай байланыс орталығы: 1414

 


Стандарт государственной услуги «Назначение пособий на рождение ребенка и по уходу за ребенком» PDF Печать Email

Утвержден          
постановлением Правительства
Республики Казахстан    
от 11 марта 2014 года № 217

Стандарт государственной услуги
«Назначение пособий на рождение ребенка и по
уходу за ребенком»

1. Общие положения

      1. Государственная услуга «Назначение пособий на рождение ребенка и по уходу за ребенком» (далее – государственная услуга).
      2. Стандарт государственной услуги разработан Министерством труда и социальной защиты населения Республики Казахстан (далее – Министерство).
      3. Государственная услуга оказывается территориальными подразделениями Комитета по контролю и социальной защите Министерства (далее – услугодатель). 
      Прием заявлений и выдача результатов оказания государственной услуги осуществляюся через:
      1) Республиканское государственное казенное предприятие «Государственный центр по выплате пенсий Министерства труда и социальной защиты населения Республики Казахстан» (далее – ГЦВП);
      2) Республиканское государственное предприятие на праве хозяйственного ведения «Центр обслуживания населения» Комитета по контролю автоматизации государственных услуг и координации деятельности центров обслуживания населения Министерства транспорта и коммуникаций Республики Казахстан (далее – ЦОН) – в случае первичного обращения за назначением пособий на рождение ребенка и по уходу за ребенком;
      3) веб-портал «электронного правительства» www.egov.kz (далее – портал).

2. Порядок оказания государственной услуги

      4. Срок оказания государственной услуги:
      1) с момента сдачи пакета документов услугополучателем в ГЦВП, ЦОН, а также при обращении на портал – 7 (семь) рабочих дней.
      Срок оказания государственной услуги продлевается в случаях необходимости дооформления материалов дела:
      при возникновении сомнений в достоверности представленного (ых) документа (ов) либо истребования дополнительного (ых) документа (ов) – на срок не более 30 (тридцать) рабочих дней, при этом, если документы дооформлены, государственная услуга оказывается в течении 7 (семь) рабочих дней со дня предоставления дополнительного (ых) документа (ов) в ГЦВП или ЦОН. ГЦВП уведомляет заявителя о необходимости представления дополнительных документов в течение 5 (пять) рабочих дней;
      при выявлении ошибок, допущенных в электронном макете дела и (или) в проекте решения – на 5 (пять) рабочих дней, при этом, если документы дооформлены, государственная услуга оказывается в течение 7 (семь) рабочих дней со дня их устранения ГЦВП;
      2) максимально допустимое время ожидания для сдачи пакета документов услугополучателем на месте в день обращения, зависит от количества человек в очереди, в ГЦВП – 30 минут, в ЦОН – 15 минут;
      3) максимально допустимое время обслуживания услугополучателя в ГЦВП – 30 минут, в ЦОН – 15 минут.
      5. Форма оказания государственной услуги – электронная (полностью автоматизированная) и (или) бумажная.
      6. Результат оказания государственной услуги – уведомление о назначении пособий на рождение ребенка и по уходу за ребенком (далее – пособия). 
      Форма предоставления результата оказания государственной услуги: электронная и (или) бумажная.
      7. Государственная услуга оказывается бесплатно. 
      8. График работы:
      1) ГЦВП – с понедельника по пятницу включительно с 9.00 до 18.00 часов, с перерывом на обед с 13.00 до 14.00 часов, кроме выходных и праздничных дней согласно трудовому законодательству Республики Казахстан. 
      Прием услугополучателей: с 9.00 часов до 14.00 часов с понедельника по субботу включительно, при этом с 13.00 часов до 14.00 и в субботу с 9.00 часов до 14.00 часов прием осуществляют дежурные специалисты; 
      2) ЦОНа – с понедельника по субботу включительно, в соответствии графиком работы с 9.00 часов до 20.00 часов без перерыва на обед, кроме выходных и праздничных дней, согласно трудовому законодательству Республики Казахстан. 
      Прием осуществляется в порядке «электронной очереди», без предварительной записи и ускоренного обслуживания. При желании услугополучателя возможно «бронирование» электронной очереди посредством портала;
      3) портала – круглосуточно (за исключением технических перерывов в связи с проведением ремонтных работ).
      9. Перечень документов, необходимых для оказания государственной услуги при обращении услугополучателя (либо его представителя по доверенности):
      в ГЦВП либо в ЦОН:
      1) заявление по форме согласно приложению 1 к настоящему стандарту государственной услуги;
      2) документ, удостоверяющий личность услугополучателя (удостоверение личности гражданина Республики Казахстан, вид на жительство иностранца, постоянно проживающего в Республике Казахстан) (для идентификации), а также для оралманов – удостоверение оралмана;
      3) свидетельство (свидетельства) о рождении ребенка (детей) либо выписка из актовой записи о рождении (в случае рождения до 13 августа 2007 года); 
      4) свидетельство о заключении (расторжении) брака (в случае заключения брака до 1 июня 2008 года), в случае расхождения данных услугополучателя с данными в свидетельстве о рождении ребенка; 
      5) документ, подтверждающий установление опеки (попечительства) над ребенком или усыновления (удочерения);
      6) документ, подтверждающий регистрацию по месту жительства;
      7) документ, содержащий сведения о номере банковского счета в уполномоченной организации по выдаче пособий;
      8) доверенность - в случае подачи заявления и необходимых документов третьими лицами.
      Представление документа, удостоверяющего личность услугополучателя, свидетельства о рождении ребенка (детей) либо выписка из актовой записи о рождении (по регистрациям, произведенным на территории Республики Казахстан после 13 августа 2007 года), свидетельства о заключении брака (по регистрациям, произведенным на территории Республики Казахстан после 1 июня 2008 года), а также сведения документов, указанных в подпунктах 5), 6), 7) настоящего пункта не требуется при подтверждении информации, содержащейся в указанных документах государственными информационными системами.
      Документы представляются в подлинниках, сканируются специалистом ГЦВП или работником ЦОНа, после чего возвращаются услугополучателю;
      на портал:
      запрос в форме электронного документа, удостоверенного ЭЦП услугополучателя;
      заполненные формы сведений, согласно приложению 2 к настоящему стандарту государственной услуги.
      Сведения документов, указанных в электронном заявлении услугополучатель получает из соответствующих государственных информационных систем посредством портала в форме электронных документов, удостоверенных ЭЦП уполномоченных лиц государственных органов. 
      На портале прием электронного запроса осуществляется в «личном кабинете» услугополучателя. 
      Услугодатель, ЦОН получает письменное согласие услугополучателя на использование сведений, составляющих охраняемую законом тайну, содержащихся в информационных системах, при оказании государственных услуг, если иное не предусмотрено законами Республики Казахстан.
      Истребование от услугополучателей документов, которые могут быть получены из информационных систем, не допускается.
      При подаче услугополучателем всех необходимых документов услугополучателю выдается:
      в ГЦВП – отрывной талон заявления с указанием даты регистрации и даты получения государственной услуги, фамилии и инициалов лица, принявшего документы;
      в ЦОНе – расписка о приеме соответствующих документов с указанием:
      1) заявления с указанием номера и даты приема заявления;
      2) вид запрашиваемой государственной услуги;
      3) количество и название приложенных документов;
      4) даты (времени) и места выдачи документов;
      5) фамилии, имени, отчества работника центра принявшего заявление на оформление документов;
      6) фамилии, имени, отчества услугополучателя, фамилии, имени, отчества представителя услугополучателя, и их контактные телефоны;
      через портал – в «личном кабинете» услугополучателя отображается статус о принятии запроса для оказания государственной услуги с указанием даты получения результата государственной услуги.
      10. В случае предоставления услугополучателем неполного пакета документов согласно перечню, предусмотренному пунктом 9 настоящего стандарта государственной услуги, работником ЦОНа выдается расписка об отказе в приеме документов.

3. Порядок обжалования решений, действий
(бездействия) услугодателя и (или) его должностных лиц,
центров обслуживания населения и (или) его работников
по вопросам оказания государственных услуг

      11. Обжалование решений, действий (бездействий) услугодателя и (или) его должностных лиц, ЦОН и (или) их работников по вопросам оказания государственных услуг: жалоба подается на имя руководителя услугодателя по адресу, указанному в пункте 14 настоящего стандарта государственной услуги, либо на имя руководителя Министерства по адресу: 010000, город Астана, улица Орынбор, дом № 8, подъезд 6, телефон: 8 (7172) 74-37-23, 74-33-65, 74-28-41. 
      Жалоба подается в письменной форме по почте либо нарочно через канцелярию услугодателя, или Министерства, в рабочие дни.
      Подтверждением принятия жалобы является ее регистрация (штамп, входящий номер и дата) в канцелярии услугодателя, или Министерства, с указанием фамилии и инициалов лица, принявшего жалобу, срок и место получения ответа на поданную жалобу. После регистрации жалоба направляется руководителю услугодателя, или Министерства, для определения ответственного исполнителя и принятия соответствующих мер. 
      Жалоба услугополучателя, поступившая в адрес услугодателя, Министерства, подлежит рассмотрению в течение 5 (пять) рабочих дней со дня ее регистрации. 
      Жалоба на действия (бездействия) работника ЦОНа направляется к руководителю ЦОНа по адресам и телефонам, указанному в пункте 14 настоящего стандарта государственной услуги. 
      Подтверждение принятия жалобы в канцелярии ЦОНа, поступившей как нарочно, так и почтой, является ее регистрация (штамп, входящий номер и дата регистрации проставляются на втором экземпляре жалобы или сопроводительном письме к жалобе). После регистрации жалоба направляется руководителю ЦОНа для определения ответственного исполнителя и принятия соответствующих мер. 
      При обращении через портал информацию о порядке обжалования можно получить по телефону единого контакт-центра: 1414.
      В случае несогласия с результатами оказанной государственной услуги услугополучатель может обратиться с жалобой в уполномоченный орган по оценке и контролю за качеством оказания государственных услуг.
      Жалоба услугополучателя, поступившая в адрес уполномоченного органа по оценке и контролю за качеством оказания государственных услуг, подлежит рассмотрению в течение 15 (пятнадцать) рабочих дней со дня ее регистрации.
      12. В случаях несогласия с результатами оказанной государственной услуги, услугополучатель имеет право обратиться в суд в порядке установленном законодательством Республики Казахстан.

4. Иные требования с учетом особенностей
оказания государственной услуги, в том числе
оказываемой в электронной форме

      13. Услугополучателям, у которых по состоянию здоровья отсутствует возможность личной явки в ЦОН, прием документов, необходимых для оказания государственной услуги, производится работником ЦОНа с выездом по месту жительства услугополучателя.
      14. Адреса мест оказания государственной услуги размещены на интернет-ресурсах:
      1) Министерства – www.enbek.gov.kz, раздел «Государственные услуги»;
      2) ЦОНа – www.con.gov.kz.
      15. Услугополучатель имеет возможность получения государственной услуги в электронной форме через портал при условии наличия ЭЦП.
      16. Услугополучатель имеет возможность получения информации о статусе оказания государственной услуги в режиме удаленного доступа посредством «личного кабинета» портала, справочных служб услугодателя, а также единого контакт-центра по вопросам оказания государственных услуг.
      17. Контактные телефоны справочных служб по вопросам оказания государственной услуги: 8 (7172) 24 07 49, 24 12 91. Единый контакт-центр по вопросам оказания государственных услуг: 1414.

 


JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL
<< Бірінші < Алдыңғы 1 2 3 4 5 Келесі > Соңғысы >>

Ауа райы

Баннерлер

Free template 'Feel Free' by [ Anch ] Gorsk.net Studio. Please, don't remove this hidden copyleft!